Tytuł: Organy i osoby sprawujące funkcje i ich kompetencje

WŁADZE PORADNI:

 

mgr Sabina Müller – dyrektor - pedagog, logopeda, oligofrenopedagog

mgr Joanna Miszuda – wicedyrektor - psycholog

 

 


 SPECJALIŚCI PORADNI:

PSYCHOLODZY:

PEDAGODZY:

 LOGOPEDZI:

LEKARZ - CZŁONEK ZESPOŁU ORZEKAJĄCEGO:

PRACOWNICY ADMINISTRACJI: 

 


ORGANY PORADNI I ICH KOMPETENCJE:


W skład Rady Pedagogicznej Poradni wchodzą wszyscy pracownicy pedagogiczni placówki (25 osób).

Organami poradni są:

1. Dyrektor Poradni,

2. Rada Pedagogiczna.

Ad.1. Dyrektor Poradni:

Ad. 2. Rada Pedagogiczna:

Radę pedagogiczną tworzą wszyscy pracownicy pedagogiczni poradni.

Przewodniczącym rady pedagogicznej jest dyrektor poradni.

Zebrania planowe rady pedagogicznej są organizowane przed rozpoczęciem roku szkolnego, po pierwszym semestrze i po zakończeniu roku szkolnego oraz w miarę bieżących potrzeb.

Przewodniczący prowadzi i przygotowuje zebrania rady pedagogicznej oraz jest odpowiedzialny za zawiadomienie wszystkich jej członków o terminie i porządku zebrań zgodnie z regulaminem rady.

a. Do kompetencji stanowiących rady pedagogicznej należy:

b. Rada pedagogiczna opiniuje w szczególności:

Rada Pedagogiczna przygotowuje projekt statutu poradni albo jego zmian i uchwala go większością głosów.

Rada pedagogiczna może występować z wnioskiem o odwołanie nauczyciela ze stanowiska dyrektora lub wicedyrektora.

Uchwały rady pedagogicznej są podejmowane zwykłą większością głosów w obecności co najmniej połowy jej członków.

Rada pedagogiczna ustala regulamin swojej działalności. Zebrania rady pedagogicznej są protokołowane.

Osoby biorące udział w zebraniu rady pedagogicznej są zobowiązane do nieujawniania spraw poruszanych na zebraniu rady pedagogicznej, które mogą naruszać dobra osobiste uczniów lub ich rodziców, a także nauczycieli i innych pracowników Poradni.

c. Zasady współdziałania dyrektora i rady pedagogicznej:


Osoba wprowadzająca dokument: Izabela Chróst-Jóźwiak
Data wprowadzenia: 2021-03-31
Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2019-09-09
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2019-09-09
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2019-09-09
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2019-09-09
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2019-09-09
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2019-09-09
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2019-09-09
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2019-09-09
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2019-09-09
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2019-09-15
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2020-01-07
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2020-01-07
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2020-01-13
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2020-01-13
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2020-01-13
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2020-05-06
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2020-08-24
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2020-09-01
Edycja dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2021-03-31