Tytuł: Informacja o sposobie skorzystania z pomocy poradni

W celu skorzystania z oferty poradni należy umówić się telefonicznie, mailowo bądź osobiście w siedzibie poradni na spotkanie ze specjalistą.

Przed skorzystaniem z wizyty rodzic/ opiekun prawny bądź pełnoletni uczeń składa do poradni wypełnioną kartę zgłoszenia (http://www.bip.poradnia.tarnogorski.pl/download.php?plik=47) dostępną w dziale druki/ wnioski, w której określa wnioskowaną formę pomocy tj. przeprowadzenie odpowiednio: 

Karta zgłoszenia powinna zawierać uzasadnienie tj. powód wizyty w poradni.

Następnie, w zależności od powodu, pracownik sekretariatu wyznacza termin konsultacji/ badania/ porady u specjalisty: pedagog, psycholog, logopeda. 

Kartę zgłoszenia można przesłać na adres mailowy poradni, podając swoje dane kontaktowe. wówczas pracownik sekretariatu kontaktuje się z rodzicem/ opiekunem prawnym/ pełnoletnim uczniem, uzgadniając termin oraz rodzaj wizyty (j.w.).


Osoba wprowadzająca dokument: Izabela Chróst-Jóźwiak
Data wprowadzenia: 2020-11-17
Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2020-11-17