Tytuł: Instrukcja dotycząca składania pism do poradni w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy ePUAP

Szanowni Państwo, 

Podmioty realizujące zadania publiczne obowiązane są posiadać elektroniczną skrzynkę podawczą.
Elektroniczna skrzynka podawcza pozwala na doręczanie do instytucji pism podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym, w sposób zapewniający otrzymanie urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP).

UPP jest dowodem doręczenia pisma, a widniejąca na nim data stanowi datę doręczenia.
W celu dostarczenia do Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowskich Górach  dokumentu elektronicznego, należy zarejestrować się na elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP) pod adresem epuap.gov.pl.

Szczegółową instrukcję dotyczącą procedury składania pisma można pobrać w załączniku. 


Osoba wprowadzająca dokument: Izabela Chróst-Jóźwiak
Data wprowadzenia: 2020-01-28
Załączniki:
1) Instrukcja składania pisma elektronicznieWprowadził: Izabela Chróst-Jóźwiak, Dnia: 2020-01-28
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Izabela Chróst-Jóźwiak, dnia: 2020-01-28